just nu...

i tisdags jobbade jag 20-04.... när jag stämplade ut hade jag ont i benen och i fötterna...natten till igår sov jag tre timmar....sen var jag vaken tills tolv igår.... för att "kunna sova gott" jag sov till nio..det är 12 timmar på två dygn...det är lite lite tycker jag...igår ikväll fick jag feber för att jag var så trött och idag vaknade jag med värk i hela kroppen och huvudet....

kör gärna stenhårt utan två lediga dagar på rad i fem månader toppa sedan detta med sömnbrist och känslomässig bergochdahlbana....great ;)....

jag har tio dagar "ledigt " nu då jag inte ska jobba..men jag kommer att plugga...jag funderar på att följa toves råd och vara helt ledig fram till nyår....den iden är bra bra bra men det kommer inte att gå för sandy och jag måste styra upp vad jag ska göra när hon är på semester :D och så ska jag läsa litteraturen till engelskan...men på lördag och söndag ska jag nog vara helt ledig iaf...idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra^^.. Cissi och jag ska gå och prova kläder på jobbet senare och efter det ska vi en sväng på stan...

ikväll blir det iaf lugnt för min del mer än så vet jag faktiskt inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback