just nu...

jag har sovit ganska dåligt i natt,vaknat flera gånger och inte kunnat somna om.....jag har tänkt på dig hela tiden hur du mår och vad du gör? om du kan sova och vart du är...jag finns här för dig när du än behöver mig...jag har bestämt mig för att åka iväg endå...jag tror att du har det bra utan mig med att du och dina vänner kommer att ta er igenom detta tillsammans och att jag finns när du behöver mig...Jag tänker att det är osmakligt av aftonbladet att publicera med namn och bild,hur mår ni hans anhöriga familj och vänner av detta....jag tänker på er med...det är hemskt det som har hänt det är offatbart och man vill inte tänka på det...marie säger att eskilstuna är så litet att när något sådant händer så darbbas hela stan,alla känner alla vet vem alla är och man känner ngn som känner ngn som känner ngn....


nej nu ska jag packa det sista och sätta mig på väskan så den går igen..ska även tänja ut min mössa som är lite liteliten ännu:/

jag satt och bloggade och posten kom jag fick ett julkort jag trodde det var från william men det var från någon nästan ännu bättre det var Karin världens bästa karin,det gjorde min dag tack karin snart kommer du hem då ska jag hålla fast dig så du inte åker iväg igen...

ett gott tecken på att denna resan bli bra är att jag ringde och väckte daniel,det är väl iof inte bra...men iaf jag ringde och frågade honom om de ville ha mjölk eftersom jag själv inte dricker det så tänker man ju inte på sånt....men han sa nej att de behövdes inte vi pratade i kanske trettio sekunder och inga tråkigheter utbröt...det mina vänner är ett gott tecken.

nej nu ska jag mysa med tusse lite för snart åker jag iväg.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det blir nybron för oss på juldagen. Men du jobbar förstår jag. Jag kommer hem nästa onsdag, den 19:e.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback