Lucia...

Det är sjukt tidigt jag vet,men nu sitter/ligger/sover/ jag framför tvn och kikar på lucia på tv!
De är så fina skulle hälften sen klippa håret och ta ut alla hämska piercingar i ansiktet så skulle det säkert bli ännu bättre..... Tur att jag inte ska lussa i år för jag har tok ont i halsen, nu är det ju väldigt kul att lusa och jag har inte gjort det sen jag var 16;)

men idag ska jag kika på mina barn när de ska lussa och det ska bli så himla kul de kommer att vara så bra det vet jag =) nu ska kameran packas och så ska jag klä mig och idag ska jag tänka extra på vad jag klär på mig för idag ska jag träffa nästan alla föräldrar till de i min klass och det ska verkligen bli kul....
Vore ju kul och göra som en tjej i klassen tyckte har rosa hår och piercingar överallt samt svarta trasiga strumpbyxor och en både kort och urringad klänning och sen hoppas på att föräldrarna ska ha lika mkt respekt för mig som om jag kom normalt civil klädd nej så kul ska vi inte ha...nu frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback