lung kväll

Lucia tåget var så fint,barnen var så duktiga!!
Jag fikade med dem och sen tog jag bussen in mot stan för att ha barnliteratur studier på engelska det var kul. Våran andra halva av basgruppen redovisade idag de var så söta och målade på tavlan och hade sig sånt gillar vi...den första gruppen såg jag inte men det var väl inga jubel i publiken där som jag förstod det,den sista gruppen var med lite si och så...Det är bra att vara sist då vet man vart de andra lagt ribban vi måste knäcka! Eller så ska man vara först å lägga ribban jätte jätte högt;).


ikväll har jag varit precis som er andra, inte alla men väldigt många jag känner och inte förstår mig på riktigt....gick hem från skolan/jobbet och bara tog det lugnt plockade här hemma lagade middag och kika på tv....jag förstår inte jag har redan trist faktiskt....men men nu har jag testat att göra som ni det är nyttigt det med ibland...överskattat...;) säger jag skönt säger nog ni!!!!


Efter engelskan så kilade sandy och jag lite på stan kollade upp viktigheter inför helgen;) sen gick hon och solade och jag gick hem,för första gången sen i augusti så är jag ledig en kväll och en dag efter varandra !! Jag hade funderat på att styra upp ngt ikväll som p öl eller film men fuck im tired...det är helt otroligt har däckat i soffan sen typ fem och nu har jag även lagat middag,det händer inte offta ....köttfärsröra med sallad och fullkornspasta + ett glas vitt till:D

det var gott och nu vilar tusse och jag och vi kommer nog inte ta oss för så mkt mer idag,sova tidigt så jag orkar göra massa saker imorn när jag är ledig.

Nu ska jag ligga och vila och vänta på ett viktigt samtal!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback