min julafton

Efter att ha legat vaken nästan hela natten för att jag åt ostbåga kvällen innan så klev jag upp såg på julkaendern myste med tusse och tog sen en taxi för att åka och hämta sandy...

image881

stefan när han fått sin julklapp =)av anneli
image882
så var det bara stefan
image883
och jag kvar....
image884

hos mormor och säga god jul
image885

hemma hos familjen a
image886
lillebror öppnar klappar
image887
mina paket=)
jag fick en byrå=) som jag önskat mig och en lampa och massa bra saker=) byrån orka de inte slå in:(
image888
jag gör förätt=)
image889
vi grillar till middag=) och har jätte trevligt bara vi fyra=)
image890

sen åkte jag till familjen s=) de satt och öppnade sitt sista paket och ögonen lyste på stefan som ett litet  barn tog säkert en kvart för hans mamma att öppna...när hon är klar har hon ett litet litet kort i handen med stefans bild och en svensk flagga och massa datum på....jag fattar direkt det gör peter med men inte hans föräldrar jag vill hopppa och krama om stefan men de fattar ju aldrig=) sen efter ett tag går de upp för dem att stefan äntligen lyckas ta körkort=) grattis till han=)
sen åker vi till stan stefan kör och tvingar mig sitta bredvid=) det gick jätte bra och det var kul att åka med honom;)

sen gick vi till grappa....
sen skulle alla vela om vart vi skulle de fick för sig att vi skulle till harrys...där satt jag ner foten,sen fick de för sig att vi skulle gå till time,det komenterade inte ens stefan och jag...sen gick vi till grappa igen sen till jeppe och sen gick vi hem...var hemma vid två;)
jag hade en jätte bra julaftton det var jätte mysigt att det bara var vi fyra vem vet nästa år kanske vi är fler..??
jag försökte att inte tänka för mkt på det firandet som skulle infunnigt sigpå dagen men inte blev av....
och då gick det bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback