mina fina barn...

Igår var det julavslutning på min vfu skola...
så jag gick upp tidigt i ottan för att delta i detta spektakel där lärarna alltid sjunger och dansar för barnen;) och det uppskattas... de andra lärarna hade övat lite eftermiddagen innan och mimade på för fullt när jag kom in,så går jag och hämtar barnen ego tripp 2007 22 ungar kastar sig över en och vill bara kramas,hålla handen och sitta bredvid mig.
När uppträdandet börjar så sitter jag mitt bland alla barn och tittar på de andra lärarna, barnen hade frågat om jag inte skulle uppträda med nee säger jag ska jag inte...sen sitter jag där och tänker jo hell yea klart jag ska...så jag går in bakom scenen och frågar finns det plats för ett extra nr? klart det gör så snabbt som attan leta upp en skiva med en låt jag kan iaf någorlunda bra på med musiken  så sjöng jag och dansade för mina fina barn;D de uppskattade det verkligen och det var så kul att se deras miner när jag sjöng för dem;D
sen gick vi tillklassrummet tände fjärde ljuset och sa hejdå...jag fick några fina julkort som barnen gjort och sen tog jag bussen in mot stan igen.

jag kommer att sakna mina fina barn som har lov nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback