monday morning...

Igår var en lugn och skön men seg dag,jag började baka lite julgodis det var mysigt. Mamma och pappa kom förbi och hjälpte mig med två hyllor,ska ta lite bilder sen när allt är fixat. Jag blev även bjuden på middag igår det var jätte gott och jätte trevligt;). Jag är en väldigt välplanerad person men jag älskar överaskningar ;)vid sju så ringer eric mig och säger att hans tåg blivigt inställt och undrar om han inte kan få komma förbi mig en sväng,vad glad jag blir spontana besök älskar jag så tjugi minuter senare så dyker han upp, och bakom honom står en till lång smal rakad kille... Peter;) han fick följa med sa eric för jag hitta han på stationen ja klart han fick sa jag så kom de in en stund sen gick de till tåget :). Kvart över elva igår när jag var som tröttast får jag för mig att jag ska fixa med mitt löshår så då gjorde jag det det tog en timme och jag var så himla trött när jag var klar....vid två slog jag igen mina vackra bruna ögon och nyss så vaknade jag nu ska jag dusha och klä mig sen är det skola som gäller !!! Ny kurs engelska;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback