ni vet när man känner sig sådär värdelös...

Klockan är tio över åtta,jag har bakat och ätit själv...jag ligger i min säng och tittar på spice girls,de är intressant haha mina stora idoler när jag var liten...kollar på bilder från då på dem många människor blir fulare när de åldras men de blir fan snyggare för varje år som går och ju mer pengar de spenderar på sitt utseende ju bättre blir de uppenbarligen=).

idag vakande jag upp och kännde mig ganska värdelös och dålig,det är inte en kul kännsla ju längre dagen gick ju sämre mådde jag och nu vill jag bara sova.....man måste tänka efter ibland vems fel är det att jag känner såhär..och ja snabbt kan jag lista minst tre personer att skylla på men som jag brukar säga det är endast ditt eget fel när du låter folk behandla dig dåligt....så upp men hakan och inse att den enda som kan göra ngt åt detta är jag jag jag....som sagt jag är trött och sliten och måste hela tiden tänka efter reagerar jag såhär pågrund av detta eller är det faktiskt ngt som är fel....sug på den ni..

image859image860
bilder:www.google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback