P fest

Huvudet dunkar,jag minns inte att han ringde och sa god morgon nu åker jag till jobbet imorse...jag tar upp mobilen för att kolla hur sms nivån var igår,och som vanligt så står jag för allt jag dundrade iväg....ingen bakis mat inatt betyder att jag fortfarande är full...kallt var det att kliva hem vid fem i stay ups och klänning från efterfesten hos de allra allra finaste...festen var kul mkt dryck och trevligt bord hamnade vi vid jag och min date hahha ...som alla sprang omkring och teatervisakde om hahah "min låtsas kille" ne är han ju inte han är inte låtsas han är på riktigt och han är min min allra bästa eric, men vi är ju inte tillsammans för det hahah... MIna allra bästa eric och stefan jag älskar er så mkt och igår glittarade vi ikapp....Efter några nubbar såg inte eric lika förvånad ut över p spektaklet i den fina fina festsalen...vi dansade,emma sjöng,chefen höll tal...vi drack lite till de åt marängsvich jag tittade på....vi tackade av en chen vi tog hissen inte p hissen dagen till ära...vi var på grappa personalen var trevlig och vi var piss fulla hela högen.,.. efterluva som utlovat det gillade vi....jag ringde aldrig det dära samtalet igår innan vi började festa...när kännslosamtal nr ett för min del drog igång och tårarna föll så ångrade jag mig...


men verkligheten kommer ikapp en all är inte bara fest och kul jämt...

färlåt att jag rinde och väckte dig vid fem och grät som aldrig förr förlåt men tack för att du finns...


image852l



image851

image853
image858
image854
image855
image856

image857


du är den bästa jag vet,när jag är bakis som en ko så kommer du hit med mat och chips och dricka tack så jätte mkt du är bäst

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback