sjuker...

nu är det såhär....
kroppen säger ifrån på riktigt,blåsor i munnen,ont i huvudet och hela kroppen...känner mig sliten och sömnig,häning och seg och vill bara dricka the ligga i sängen och vara med kisse.

eftermiddagen med cissi var jätte mysig,skönt att prata med henne hon har vettiga åsikter och är en vettig mäniska helt enkelt...jag köpte nyårsdricka och en kallender som jag nog ska byta....

följde med henne till jobbet sen och kände att jag blev sämre och segare det fick avgöra det hela en räckmacka och lite juice på perrongen senare så gick jag hemmåt....funderade på att hyra film men jag orkade inte kände jag...


nu ringde farmor och frågade hur jag mådde...
farmor är bäst...


nu ska jag krypa ner i min mjuka ensamma säng med kisse.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback