skön tisdag

ska på möte med min handledare vid tio ska bli najs^^,ska prata om hur långt vi kommit och våran plan!!
sen ska jag ut till min vfu plats och träffa mina barn ska bli så kul, jag har saknat dem. sen ska jag fika med Johnna och sen ska jag jobba=) och sen ska familjen A på chokladprovning ska bli så himla kul,mamma,pappa,henk,jag,farmor och farfar=) ska bli jätte kul att göra ngt tillsammans med dem och för första gången på länge så tror jag henk håller med mig=)

Igår kom jag hem seent och var himla trött,blev bjuden på middag och det var jätte gott=) trevlig var det=) men sen somande jag vid ett och det var lite försent för mig del kännde jag idag när klockan ringde:(

ikväll kanske det blir House med sällskap


Kommentarer
Postat av: marie

jadå men den är faktiskt en svår nöt att knäcka så jag tror inte du kommer på det :)

2007-12-04 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback