snart är det jul

Jag sitter i mitt kök och tittar ut genom fönstret...min utsikt är sjukhuset och jag ser granen på taket,det är fin och julig...när mamma hämtade oss på fritids när vi var små så gick vi alltid en speciell väg och då såg vi julgranen på värme verket...det tänker ja offta när jag går just den vägen i slagsta;D.
Jag brukar inte tillbringa så mkt tid i mittt kök men nu har jag gjort pita bröds deg och väntar på att den ska jäsa...
Tusse ligger på bordet och tittar på mig när jag skriver.
Jag har inga skåpluckor i mitt kök och kommer de inte imorn som de lovade så blir jag himla besviken...man måste ju ha köksluckor på julen fattar ju minsta femåring....

I morse när jag gått å lagt mig i min egen säng så smsade jag till sandra att jag var omotiverad att gå till skolan,då smsar hon tillbaka och just då hade hon somnat vid sitt köksbord för hon var lika trött hon!!!
Vi gick till skolan sen var det dags för lunch och jag hade tidigare tänkt att mcd skulle inte sitta helt fel..så vänder jag mig till sandra vart ska vi äta lunch?? mcd säger hon då..sen vänder jag mig till andra sandra och frågar vart ska vi äta lunch mcd säger hon med....hahah vi tre hade tänkt samma sak hela morgonen så mcd fick det bli=)
Vi avslutade engelskan och sen gick sandra och jag och drack kaffe hahah ovanligt....^^ sen gick vi till banken sandra skulle lämna ett papper och jag skulle lämna saker till brorsan... så fin i sina bankkläder:)

sen gick jag hemmåt när jag kom hem hade älskling spytt två gånger..stackars han tänkte jag sen kollade jag om han verkade sjuk men det var nog bara hårbollar tror jag min stackars älskling:(
ja alltså det var tusse baby som spytt.... sen städa jag lägenheten;D

ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt,igår var jag gäst och kikade på när det bakades kola och tryffel....jag glömde visst smaka på kolan...får se om jag får komma tillbaka ngn gång om jag har tur:D

Imorse när jag vaknade kännde jag mig nere och ville inte gå upp jag rullade runt i sängen och gjorde tjuriga grimarser och sparkade lite i lufften...jag kände mig så himla nere jag ville inte gå upp jag ville inte vara alls bara sova bort hela dagen....tjuriga tjuriga jag....nu kanske alla tror att jag är en allmän bitter *****..så är inte fallet doc....jag är bara så himla trött och sliten har inte varit ledig mer än två dagar i rad sen i augusti och nu börjar det kännas....ska se om jag orkar baka ngt mer ikväll eller om det bara blir brödet ;) duktiga duktiga jag !!

Nej nu ska jag leka med tusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback