this is me..

Att stå upp för den jag är och vad jag gör,att rätta till mina misstag i den mån jag kan.
Att inte försöka såra folk medvetet men att samtidigt vara ärlig, offta faktiskt för ärlig.
Att alltid tänka på hur jag ska hjälpa de som står mig nära, men att samtidigt inse att mår jag själv inte bra så är jag inte till hjälp åt någon annan.
Att stå fast för mina principer och att inte vända kappan efter vinden, uttrycket att "falla för grupptrycket" är ett utryck som jag inte tror kan förknippas med mig.
Att ibland behöva vara ensamen och stå själv därför att jag står för mina åsikter...
Att veta att den enda du vet att du kan lita på till hundra procent är dig själv, att man måste vara självständig och stark annars tror jag inte man klarar sig i det långa långa loppet...

Så har jag alltid så länge jag minns tänkt och förökt att leva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback