vaken..

idag fyller pappa år grattis till han=)

känslan är alltid den samma när man vaknar vid halv tolv efter att ha somnad vide sex tiden...nu måste jag upp och ta mig för....

gårdagens mys med gamla gänget var välbehövlig för mig,det var så kul att få vara bara jag igen...att få träffa dem alla på en gång och att höra dem sjunga var ett stort + bilder kommer jag lovar;)

jag gick hem själv det blåste men regnade inte..när jag kom hem skickade jag ett sms till nicklas som back inte the days, "hej jag har inte blivigt våldtagen nu är jag hemma puss god natt"..bra svarade han, som sig bör....


innan jag traskade iväg fick jag dock ett sms...
jag vet inte hur jag ska ställa mig till det dock, ska jag bli glad eller ledsen..ska jag uppmärksamma och svara eller bara strunta i och fortstätta med det jag gör...svaret på den frågan vet jag inte och det stör mig såå mkt....

fick veta en del saker igår som gör att jag får kalla kårar och blir orolig och nervös....detta måste tagas tag i....


nu duscha sen en repa med marie på stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback