VEMDALSBLOGGEN 2007

Den är efterlängtad,det har funderats mkt om hur detta skulle gå..Folk har ringt och smsat under helgen när kommer den??näääär kommer Vemdalsbloggen 2007?? när när när...Jag har skrivit ett inlägg tidigare men jag valde att radera det,jag kan skriva tusen ord om denna helg säkert flera....jag kommer nu att publicera den så kallade Vemdalsbloggen,bilder och mer info kommer att komma senare....
Det gick bra,det måste jag nog endå säga att det gjorde,nivån var låg vid vissa tillfällen,bartendern var söt,backarna var bra och det var kul att träffa Carro....men det skriver jag mer om senare...


"Jag har mognat under detta året jag har mognat och blivigt vuxen,det har inte du..du står kvar och trampar på samma ställe som du gjorde för ett år sen men jag har mognat..det är som du säger man blir som man umgås...och jag är mkt mkt mognare än du....."

I baren på lördag kväll,gissa vem som kläckte denna...detta är en tävling..gissa rätt först får ett pris...

Gissa vad personen som detta var riktat till gjorde då?
1 La sig på samma låga nivå och tryckte till så personen som uttalde detta sjönk genom jorden
x tog sina händer satte sig på dem,knep igen munnen och undevek de andras blickar,tittade bort för att inte börja skratta,
2 gav personen som sa detta en rak höger

En av våra sju deltagare har på lördag natt försvunnit från sällskapet under vistelse i baren....personen som denna var i sällkap med slår larm till den av de som var vaken i stugan...de börjar tillsammans klura på vart denna person kan vara,den i stugan hade fått veta att det tidgare varit ett stort slagsmål i baren och börjar oroa sig något kan ju ha hänt...man försvinner inte bara så och den försvunna har en tendens att bli lite styv i korken ibland.....personen i stugan blir orolig och går efter mycket om och men och väcker de tre resterande personerna för att fråga om de hört ngt??

1 Knackar på dörren
2 vaknar till -ja??
1 öppnar dörren sticker in huvudet
1- X kan inte hitta Y,han är försvunnen och jag underar om ni hört ngt?
2 - det är väl för fan ditt problem, det är ju du som har nyckeln....
1 stänger dörren börjar bli orolig tänk om det har hänt Y ngt vad gör vi då,ska man kliva ut i 15 minus och hjälpa X att leta? blir lite ledsen för att 2 inte kunde ha brytt sig mindre....tänk om det har hänt Y ngt jävla lyckad 2 kommer känna sig då...
1 går in i sitt rum börjat plocka bland kläder ska gå ut och leta,mobilen piper x har hittat y de är på väg hemmåt...
1 släpper kläderna och går för att öppna dörren.... funderar lite över 2 rekation.lite besivken och tillochmed förvånad...eller?


även detta kan ni ju gissa på vem är 1 och vem är 2 ......

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror inte att det blir så mkt bättre om du skriver om det här i din blogg.. Jag vill helst inte vara med på någon bild som du lägger ut.

2007-12-10 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback