verkligheten...

kom som en kalldusch igår så fort jag slog upp mina vackra bruna...jag låg i sängen tittade i väggen och funderade...enda till tre tiden då kom mamma och pappa och hjälpte med byrån...innan det skyndade jag upp och tog ner allt mitt julpynt....nu är det roliga över ingen mer jul för min del.så jävla typiskt jag som verkligen hade jul känsla i år......sandra som hade pyntat så fint...

kilade till jobbet det var sjukt kul att jobba tycker jag ;) slutade vid fyra snåret..då åt alla som hade jobbat kebab tillsammans och det skapade en slags vi känsla måste jag säga det var jätte mysigt...

ett annorulunda sätt att uppleva annandagen på,men en fika fans det såklart plats för=)

nu hemma....soffan,katten,tvn och chipsen skriker mitt namn snart är jag där en lång dush först bara.....

idag konstaterade jag dag ett i mitt nya liv...fixa ja bra tyckte jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback