1 feb

idag är det den första februari 2007,januari har väl inte varit ngn höjdare speciellt inte slutet för det kan ju dra åt helvette,jag är bitter stefan säger bitterfitta och jag håller tamefan med.....men ibland måste man fan få vara det med. i natt så bestämmde jag en sak det har en månad på det nya året och den har varit dåligt det varsom ercic sa på nyår när vi satt på en bänk och kloickan på kurirenhuset var 03.30 : jossa 2006 ksn dra åt helvette nu kan det fan inte bli sämre,the only way is up.... ja och nu har jag beästämt att varje månad bara ska bli bättre och bättre detta år för mig..sådä så...vill du vara en del av det??? då får du fan visa dig att du förtjänar det och ja det gäller alla......
nej nu ska jag snart skutta till jobbet och leka med barnen=)......

Kommentarer
Postat av: Tove

I hope that I can be a part of your new month.. XOX


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback