bra dag

har varit en bra dag idag började ju bra med att man vaknade med massa goa barn runt omkring sig...
sen fick jag skjuts hem och några morgon pussar sådär vid åtta tiden kärlek till dig...
pratade massa i telefon och så och pluggade,sen lagade jag min abosuluta favvo mat till oss tacos.
så gott var det hahha jag är en bra kock :p jag älskar älskar tacos...så det så...
sen fick jag vara nära nära och bara vara med dig....det betydde så mkt för mig.
sen kom anna och wille och fikade vi hade jätte mysigt och turktusse undrade vad det var för liten person som gnydde och hade sig så det första han gjorde var att nosa wille i pannan....men de gick bra faktiskt...vackra vackra wille som växer så det knakar...=D.
sen for jag och skidade med "familjen" även kallad friluftsfrämjandets skid ledar grupp,det gick bra det var fredligt och kallt.... tänkte på utbildnings helgen i fjällen det var riktigt kul.glada minnen=).
kom hem åt tacos igen jag är besatt det är det bästa jag vet...men det var mysigare att äta tillsammans med ngn,men nu är det turktusse och jag igen så=D.
får se om samira kommer förbi en sävng...


ibland gör man dumma saker,
även mot folk man tycker så oerhört mycket om...
det gäller dig,det gäller mig det gäller oss alla....
men att man gör dumma saker betyder inte att man tycker mindre om den man sårar..
förlåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback