daniel och josephine

Har nyss lagt på telefonen efter ett långt samtal med D...
den senaste veckan har varit fucked up,för oss bägge vi har bägge sagt/gjort saker som ingen av oss är speciellt stolta över....


nu reser vi oss upp,och borstar bort all skit
vi behandlar varandra med den respekt och ärlighet som vi bägge förtjänar...
vi växte ifrån varandra och det blir aldrig vi igen,jag har gått vidare på mitt sätt och du på ditt sätt....
vi hade det bra tillsammans den störsa delen av tiden och jag är stolt över att har varit din under en sån speciell tid i våra liv,vi växte upp men vi växte åt olika håll....
du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och kanske även jag i ditt.....
det känns skönt nu bättre än på länge....och jag tror att du med känner så...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback