du och jag

telfeonsamtal jag var hemma själv det var inte du...
X allt väl eller??
- mmm,bakis
x är du hemma själv eller??jag hör ju ngn i bakgrunden....
-mm nejjag är inte själv...
person / kommer in i samtalet vi pratar lite om våra glammiga liv alla tre jag garvar åt er och åt mig själv mest åt dig....du säger #s namn högt frågar om efternamn  jag säger,person / reagerar starkt när han hör efternamnet..
vi lägger på du lovar ringa,du ringer upp senare och berättar att / hade sagt om person # va??va??spelar de i samma liga....!!!
jag säger vad då samma jävla liga jag spelar i min egen liga med enbart en enda person nu går vi vidare och glömmer ffs...

fan man gör dumma saker vissa är man stoltare över än andra...men det är ju så att man får stå rakryggad och stå för det man gjort helt enkelt...

nu går vi vidare....skit i


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag dör ! hahahahahahhaha

2007-02-18 @ 14:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback