full rulle

måndag idag gud jag är så trött jag tror jag svimmar....
började dagen med ett tråkigt men inte så oväntat besked,fan separationer gör alltid ont...finns här för dig det vet du...
när jag varit vaken i 40 min ringde min skatt och skulle väcka mig,nej baby jag vet du suger som väckarklocka... jag gjorde några mackor fixade mig och traskade till skolan...skola mellan tio och fyra mördar engelska hade vi men det var kul endå..lekte lekar på em,då var man trött....
efter skolan gick jag till mitt nya jobb och fick ett intro där så himla kul ska det bli och imorgon börjar jag jobba..var där mellan halv fem och kvart över sju..sen promenerade jag hem och lagade middag helt död är jag sen kom du förbi en timme och pussade på mig du hade mat med dig oxå fast du inte behövde...du är världens bästa min vackra skatt....sen dushade jag och kollade lite på tv...nu ligger jag i sängen och msnar med dig....du vackra fina.....



god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback