idag ...

vaknade vid sju idag,gör det offta för att jag vet att du kliver upp då och dig var det första jag tänkte på när jag vaknade,låg och klappade tusse sen fick ett sms från dig du levde iaf hade varit dålig kvarlite på din söm likasom på min. jag gick till gymet vid halv tio gick med marie hon skulle til skolan hon var försenad som vanligt,det snöade på oss vita stora snöflingor...
hem från gymet fick jag skuts av dig så snällt av dig jag slapp gå i snöyran,jag gick till shell köpte lite små grejjer du kom vi låg och bara pratade och höll om varandra så härligt att ligga i din famn och att känna dig andas tätt intill.....
vi åt du åkte det känns konstigt men bättre än igår iaf.....du äger mitt hjärta så är det....
samira kom ner vi tvättade tillsammans och så diskade jag och städae i köket och vi snackade skit och tog en turbo fika....
jag smsade dig vill att du ska veta att jag bryr mig om dig att jag finns här för dig..även om vi sårat varandra bägge två.nu är stefan här vi ska käka lite mackor och i natt ska jag jobba stefan ska opereras imorgon han har döds ångest och tror att han aldrig ska vakna nur nakosen...har blir iaf det vackraste lik jag har sett ....nu ska jag vara najs med stefan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback