igår...

Igår var en såndära uppochner mest ner dag,jag fick gå hem från jobbet för att jag hade feber låg i sängen hela dan blä inte kul att vara sjuk inte....sen kom marie en liten stund å så kom mamma och lämna lite grejjer jag fick en feber termomet så jag kan rapportera till pappa exakt hur mkt feber jag har när jag blir sjuk:).... danne var här en sväng på kvällen eller egentligen två han är ju gräsenkling nu så det gick för sig att komma hit en sväng,vi snackade lite skit och han skulle hämta lite saker och så han skulle ha ett fotoalbum som jag gjort till honom för ett par år sen med massa bilder från back in the days,eller då när det begav sig för våran del..vi kollade på bilderna och vi var så små¨vi var typ 16-18 på de bilderna och nej det är inte jätte länge sen men vi var så små alltså vi såg så unga ut i ansiktet oj sa vi och tittade på varandra tiden går fort när man har roligt.....hahha det var kul att se blicka tillbaka lite sådär det var när vi gick på gymnasiet oj det känns så länge sen man gick i tvåan och ettan fasiken evigheters evighet....hahha mycket kul hade vi iaf tillsammmans jag och danne och det var kul att kolla på bilderna ingen bitterhet ingetning bara då var då och nu är nu och han var snäll och det var ingen skadeglädje alls och vi pratade lite om hur vi lever idag hur det är att bo själva och så...och ja enligt mig är det så det borde vara efter en separation man kan vara vänner då var då och nu är nu....men jag vet att inte alla kan ha det så,det har ju tagit ett tag tills vi har kunnat fått det så...men nu så funkar det ju iaf och det är najs det....
nej nu kommer pappa mu snart med subway =) ja ja ja.....



44158-337
jag nyss fyllda 16 hahhah....sommar sommar jag vill ha sommar nu ngn ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback