in my head....

jag har feber och jag är varm och jag är kall och jag mår illa och jag känner stressen och pressen...gick till jobbet tog en tablet och  tänkte fan de fixar jag,kom till jobbet de skicka hem mig men de tackade för att jag försökte iaf fan fan vad dålig jag känner mig som är sjuk när alla andra är sjuka fan oxå....jag mår illa och har ont i huvudet jag fryser och jag är seg som en äcklig deg.idag är det en extrem tung och ensam dag men du kom hit på lunchen det var underbart snällt av dig fast det var jobbigt för dig med..tusse och jag ligger i sängen vi tar det lugnt och jag tänker att jag borde nog dricka mera så jag blir lite piggare.jag tänker att mina vänner är de bästa att min familj rockar och att du faktiskt äger mitt hjärta...jag tänker att du är en av de personer jag inte kan vara arg bara ledsen på jag tänker att du är världens finaste och att du är min skatt...jag tänker att hur illa det än ser ut så löser det sig det vet jag...
jag tänker att jag måste keep it togheter vad som än händer,fixa skolan jobba alla timmar och bara helt enkelt ta mig i kragen...jag fixar det jag vet att jag kan det....

större än tre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback