ingen ångest!!!

Jag festade igår var på ett jätte kul förfest med vännerna från förr,alkoholen flödade och humöret var på topp.... sen var det frågan krogen eller inte blev det för min del med det var heelt ok...jag blev räddad precis innan jag han ställa mig i kön;). sen skulle det åkas taxi eller gås hem missa en taxi tog en annan, träffade en mycket glad person som jag inte träffat förut och trotts min överförfriskning  så gick det bra...tror jag iaf. men en del människor slutar verkligen inte att förvåna en men så är det väll antar jag...jag och sara lyckades överleva hela förfesten utan att gå till grannen och be om socker..hahha

jag fick iaf gå hem med världens vackraste och det är jag så glad över..
en annan sak jag är glad över är att jag vaknade helt utan ångest visst sängen gungade rejält men jag var så glad när jag vaknade för jag tänkte på dig=) och för att stefan ringde och väckte mig när han skulle till jobbet....hahha
.jag hade en jätte rolig kväll igår,jag träffade mina gammla vänner och har jag tur så även några nya,jag var glad hela kvällen inget bråk och inget tjaffs jag gick inte på krogen och det rör mig inte i ryggen....jag gick hem med världens finaste och jag vaknade inte med ångest,för första gången på år så var detta en felfri festkväll!!!och jag är så glad och tacksam över det...nej det finns en till kom jag på, den gången du var med oss på krogen det var skojj=)nej nu ska vi se om du kommer vakna ngn gång i år och just nu ska jag bara ligga i soffan och nyktra till..


större än tre

Kommentarer
Postat av: marie

haha större än tre..ngn är lite halv dum ibland :) älskar dig !! Pusss

2007-02-25 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback