jaru...

söndagen började med bad och mys,sen kom päronen och hämtade mig åkte med dem till tuna och sen hem till slagsta på gratis lunch:) man får inte va dum inte....jätte gott mamma hade lagat...sen hem slänga sig i soffan och bara vara.lugn kväll med har det varit,anna och jag fixade och trixade inför kommande helg och ja det löste sig faktiskt bra tillslut typ tio telefonsamtal senare.
ska bli så kul att träffa alla i helgen igen.jag är helt ledig helgen som kommer jag slutar fredag morgon klockan åtta och sen är det helg helg helg för min del..=) ska plugga och jobba och träna i veckan.
tycker inte om att hänga ut folk eller jo det gör jag kanske väl visste,men inte nu inte här....¨
jag har inte så mycket att säga mer än att jag tror att du är mer besviken på dig själv än vad jag är på dig...det var lågt inte lika lågt som glocalnet...men iaf jag tror inte du är speciellt stolt över dig själv,det hade inte jag varit iaf.jag tror inte alltid man tänker på att hur ens handligar påverkar andra...
men thats life man lär sig något nytt varje dag....om sig själv och om andra...

nu msn date 2007 jag ska ge DIG tusen elektroniska pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback