jobbig natt

du och jag två timmar i natt och kanske 100 sms,du väckte mig det tog tre sms innan jag fattade vad du mande..
sen kom de frågorna och ankklagelserna och det gjorde så ont så jävla ont men jag förstår dig det gör jag verligen..din oro dina sömnproblem din ångest och bilderna i ditt huvud jag vet för jag har känt likadant....
skillnaden är nog att du gråter och jag spyr spyr upp det jag äter och får ångest...
.men nu känns det bättre det gör det verkligen,även fast natten var jobbig och ledsam...
jag tror att vi förstår varandra nu....bättre iaf...
tror att vi är på väg åt ett annat håll nu en bättre gladare håll och jag hoppas vi är på väg dit tillsammans....


du min vackra skatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback