just nu...

Jag bloggar nu veckans första blogg klockan är 07.33 och en så länge har inget gått snett denna underbara sportlovsvecka för vissa men arbets och skol vecka för mig. igår fick jag veta att jag bara ska gå i skolan två halv dagar för att en lärare är sjuk så det blir åtta timmars skola och trettiåtta timmars jobb denna vecka..det ska bli kul faktiskt.nu ligger tusse och jag och tittar på film jag vaknade vid sju och tio över sju ringde baby och skulle väcka mig hahha jag var redan vaken..
nu ska tusse och jag äta frulle sen kommer samira och då ska hon och jag kila till skolan=)
kommer att bli en bra vecka det känner jag på mig.....




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ha en underbar vecka hjärtat...

2007-02-19 @ 09:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback