kväller

nu är det kväll idag så pluggade jag på fm och sen kom t och vi käkade lunch jag hade lagat bandpasta=bredband och sås,du sa att det var gott jag tyckte det var gott....
sen åkte du och jag pluggade vidare sov ett tag och sen traskade jag iväg till mitt nya jobb jobbade mellan fem och nio så himla kul var det massa nya saker och det gick jätte bra för mig och den andra tjejen...fick skjuts hem då var jag himla hungrig och trött och då åt jag maten jag fick av t igår så himla snäll är han han gav mig mat som jag kunde värma när jag slutat jobba och var helt död och inte hade enerig att laga ngt...du är världens bästa t hoppas att du vet det...stor puss...
nej imorn blir det skola,gym och lite annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback