love

har just tjänat en och en halv timme av min tid så nu är jag +,hur kan man vara det säger ni då?jorå ett möte blev inställt det var bara jag och en annan tjej som kom så vi fick traska hem igen...
det gick jätte bra att jobba igår och skolan känndes med väldigt vettig faktiskt...världens mysigaste lunch hade jag med.hade tur jag har timing fick skjuts hem från jobbet då blev jag så glad.men min internet leverantör fuckade sig så jag fick nöja mig utan igår..
dagen har varit bra skola på morgonen mys lunch med baby tränat med marie,jag fick mina mya maskiner=) glad blev jag och mina muskler jag ÄR starkare än marie i armarna och benen med kanske wööw=).
grannen kommer en liten stund sen kommer baby förbi mys mys mys...jag är så glad nu ska jag laga middag åt värdlens vackraste granne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback