måndag morgon

japp måndag morgon grannen kom ner på gemensamfrukost katten ville med vara med så det fick han,jag gjorde mina smörgåsar jag ska äta mellan skolan och jobbet med. i dag börjar vecka nio och denna vecka är det plugga jobba och träna som gälller jag längter redan till helgen jag är ledig i helgen och massa kul ska jag gö då.
idag blir en lång dag jag börjar skolan vid tio och slutar jobba vid nio,men det är ju ingenting sista året på gymnasiet såg alla dagar ut så och offta slutade jag senare än nio då så det här ska nog gå vägen. bra start på dagen jag blev väckt av baby mkt najs det dära,och jag HÖRDE när telefonen ringde haha.
igår gjorde min vackra aldeles för vältrnade bror armhävningar på huvudet,mamma stod och såg lite nervös ut över att han skulle riva ner gardinerna men det gick bra iaf tillslut.han är så stark han.tränar massa och äter massa gör han smal som en pinne med massa muskler han är väldigt ambitös, varken mammma eller pappa eller än mindre jag fattar hur deras unge kan vara sådär träningsglad..han har ju inte dem att brås på direkt!! men men mina päron har varit ute med sina stavar 2 gånger på ett år =).nej nu ska jag duscha och platta håret sminka mig och sen traska till skolan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback