mitt veckoslut...

mitt veckoslut har varit bra väldigt bra, i fredags var jag i skolan sen så var du hemma hos mig en stund och vi myste...efter skolan åkte jag till skidskolan det var jätte kul,sen hem till päronen på middag och vidare på hockey:( jag vet hur det gick ni vet hur det gick:( hockey med marie och pappa och mamma...marie var här en sväng efter men sen ringde du och var så jävla ledsen så jävla ledsen,värdlens bästa marie erbjöd sig att kila hem så kom du hit och pratade och grät och jag höll om dig och du var iaf lite gladare när du åkte härifrån....

i lördags så började vi med skidskola jätte kul var det barnen var så duktigt så himla duktiga man blir glad och inspirerad av att se dem=). sen åkte jag hem gick till ica och donade lite....sen kom du:p och vi hade jätte trevligt söta söta du...vi åt zoo apor och salta apor och sen skjutsade du mig till jobbet. det gick bra att jobba....

idag söndag,vaknade  på jobbet vöckte barnen och åkte till skidbacken för att ha avslutning med barnen.vi grillade korv och hade jätte kul och barnen var nöjda och glada...jag åkte hem och eric kom och hämtade mig vi åkte ut till stefan och fikade där....kul att träffa mina pokjkar...hem sen pussa eric hej då upp i lägenheten och sen kom du igen:P oj vad glad jag är att jag har dig...min skatt....
nu sitter jag och bloggar snart....middag och plugg.....

detta kommer bli en bra vecka baby...
marie de löser sig de gör d alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback