morning

kom hem från jobbet nyss har ätit frulle nu och ska sätta mig i sängen och läsa en bok från skolan alltså plugga.gick bra att jobba en lite flicka var väldigt hostig men hon somnade tillslut...skulle gå hem från jobbet vid åtta -18 var det ute..blä så kallt var det...så kom du som en ängel från himmelen och skjutsade hem mig jätte snälla vackra du...massa pussar ska du få. fick jag bestämma helt själv skulle jag flytta till spanien eller ngt annat varmt land,jag har under denna vinter börjat aceptera snön mer och mer men jag gillar den endå inte...men om man bor i italien då kan man ju åka till bergen där och åka skidor....hm måste samtala lite med min sambo tusse turk om han tycker italien låter bra.....eller norge kanske...men helst vill jag vara kvar här ju...hos alla som jag tycker så mkt om..nej nu plugga!!

Kommentarer
Postat av: samira

du o turktusse ska inte flytta nånstans!

2007-02-07 @ 11:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback