nu får det fan vara nog

ja det får det har varit sjuk sen i tisdags ska stanna hemma imorn med och på fredag SKA jag jobba...fan jag får ångest av att vara sjuk och ligga still....jag har förlorat så massa pengar denna vecka på att vara sjuk fan fan fan vad arg jag blir...men idag fick jag massa omtanke pappa kom med lunch stefan kom men kärlek och ostbågar och T kom med varma kramar och en semla...jag fick en jätte god hembakad semla den var jätte god=). fick middag hos världens vackraste granne de skulle på krogen jaga lamkött hahhah....de får säkert napp alla fyra,de kan de behöva tycker jag:P.
de var så vackra och fulla när jag tog hissen ner till mig i värsta VÄNNER andan..oj snart börjar satc och jag kan inte sova än har legat still lite för länge:/....
i våran bergochdalbana så verkar det gå uppåt nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback