ok dag

ligger nerstoppad i soffan nu och ska snart sova,har haft en bra dag på jobbet barnen är så snälla och de är så givande att vara med dem....de bakade bröd och så var vi ute och åkte madrass det var kul jag åkte med=). farmor kom och hämtade mig och så åkte vi till dem och åt pankakor och pratade en massa....jag älskar min farmor och farfar utan dem skulle jag inte vara någonting,de är mina största förebilder och mitt mål är att vara som dem...
blev hämtad vid sju och så åkte vi hem till mig och hade en jätta bra och mysig kväll :P vill bara vara nära nära jue....men det är ju lite knicksit kan man ju lugnt säga.....

är trött som fan sov dåligt i natt så nu ska jag pallara mig mot sängen=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback