sjuker:(

igår när jag och s var på stan efter skolan började jag känna mig varm och illamående...jag gjorde mina ärenden efter hårda påtryckningar av en smått hispig person:/ men det var ju ingen skada skedd och det firade ju personen ifråga på sitt speciella jävla sätt....

marie kom vi snackade skit och hade oss och jag började känna mig ännu varmare och mera illamående...marie konstaterade att jag hade feber,men men på med massa kläder och iväg till vilsta endå....det var varmt och med två ipren i kroppen så klarade jag skidandet ganska bra....ringde dig när jag var på väg hem och du kom ju med glada nyheter (nej ffs för dig kanske det var det men inte för mig).

hahah en indragen filmkväll/? senare så var febern hög och illamåendet på topp...jag låg i soffan med katten och tog det lugnt...pratade med min alldeles egna millitär han var trött men glad första fält veckan avklarad och han var stolt!! han är så snäll och rolig och han får mig alltid på bra humör ska bli kul att han ska med ikväll. när jag väl somnade så ringde stefan två gånger och väckte mig men jag älskar honom så det gör inget...

jag sa till eric du har ju inte tid att kolla på massa dramaserier så du kan ju njuta av mitt spännande liv=D ja sa han det gör jag=D

idag blir det kurera mig och ikväll ska jag en liten sväng till daniels inflyttningsfest,det ska bli kul faktiskt han har fått det fint och han verkar trivas i sin lägenhet. känns faktiskt riktgit bra nu vi kan umgås som vänner och vi är mera på samma nivå än innan med vart vi har varandra...vissa dagar iaf....nej men vi ska försöka vara vänner jag vet att den är gammal och beprövad men vi ska iaf försöka....klart det är tufft att efter så lång tid vara vänner och så men man får förs
öka göra det bästa av situationen,glädjas åt varandra och acepter att nej det funkade inte men så är fallet....har sett så jävla massa skit och bråk vid separationer av våra vänner och en sak var vi iaf överens om : vi ska inte bli som dem....men det är lätt att stå där och säga så vi får se vad som händer....

eric & marie ska följa med ikväll det ska bli kul samt att en hel del gemensamma vänner kommer att vara där så...kul med fest men för mig blir det ingen alkohol och ingen krog.....

det som suger mest med hela dagjvälen är att jag inte kan gå till jobbet jag hade ett jätte långt pass idag och jag hade verkligen sett fram emot det,jag mår jätte bra när jag är på jobbet och jag slipper tänka på allt annat runt omkring för barn är snälla och okomplicerade och ljuger inte och bedrar inte och det är bara underbara.......



du,ja nu vet jag att du vet att det är du som är du och inte ngn annan....
det gör ont......

elin och micke fyller år idag=) grattis grattis
samt att tove och eric är hemma kan det bli bättre??=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback