T.G.I.F

Igår var min sista dag när jag var hemma och var sjuk,jag kan inte beskriva kännslan i ord fan jag hatar att vara sjuk ju...var en lugn dag med pizza på slutet fan den pizzan var inte så god men va fan lixom.snön yr här utanför ser jag..mysit kan man kanske tycka mm fint säger jag...vi pratade igår kändes jätte bra faktiskt <3. kollade på antikrundan och hello afrika,pratade med fia i telefon en timme de va najs somnade innan tolv iaf det är jag stolt över=).mitt personal wake up call ringde finns inget bättre än en glad röst på morgonen:). tusse sitter i fönstret och tittar på snön och snart ska jag betala mina räkningar viker mig dubbel i ett glädje rus lixom. idag vet jag inte vad jag ska ta mig till rikgit luncha med ngn polare på stan kanske,måste iaf gå till glasbanken idag eller imorgon det är ju et som är säkert....jag som alrdrig krökar ska för ovanlighetens skull gå ut imorgon tillsammans med ett gäng polare som jag inte träffar lika offta som jag önskar...så det ska bli riltgt skojj iaf hoppas jag. min dator har blivit sjuk eller sjuk och sjuk den är mysko iaf det stänger av sig och blinkar och så men du säger att det är helt normalt och det blir så efter en viss tid men du har lovat att hjälpa mig så nu kan jag sova lugnt,jag får sån jävla ångest över datorn alltså...snart ska jag gå upp ur sängen men först betala mina räkningar kul kul...nu klappa katten--->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback