the best

44158-339


dehär är de bästa jag lovar de bästa bästa.karin,jag,hanna,anna & tove....
man tar saker för givet de gör man verkligen,vi träffades varje dag och pratade i telefon i timmtal vi gjorde allt tillsammans vi har delat så mycket....vardagar,högtider,sommarlov,jullov allt allt...vi har skrattat och gråtit varit sjukt sjukt fulla,ledsna glada allt tillsammans....första gången jag träffade anna var jag fem det var hos dagmamman,hanna träffade jag på dagis tove i första klass och karin första dagen i sjuan.
bilden är från våran studentbal. vi är så olika så väldigt olika men endå så passar vi så bra ihopp....
nu bor vi i tre olika städer vi har bott i tre olika länder och vi träffas inte längre varje dag...vi hörs knappt av en gång i veckan...jag och anna pratade nyss när sågs vi alla sist jo det var i februari 2006 inan tove åkte till england..fast nu kom jag på en gång till det var i januari 2007 men endå två gånger på ett år från att alltid ha varit varenda dag....men allt är inte som förr vi växer och förändras upplever olika saker tillsammans med nya människor,men de minnen vi har finns för alltid...älskar och saknar ni bor i mitt hjärta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback