070102

vaknade vid tio vid tjugo över elva gick jag ut och gick det tog 40 min perfekt,den rundan kan jag nu gå några gånger i veckan innan jag börjar skolan bra bra.....det var skönt att gå men det känns ju inte som att det är januari utan snarare mars aprill typ...nu ska jag duscha och byta glödlmapor i badrummet....sen kommer tjejen som pluggar till journalist och hon ska ta lite bilder till intervjun *hahah*.
sen ska jag läsa min bok för skolan mio min mio med för det har jag ju skjutit upp såklart...ska även tvätta alla mina kläder idag eller imorgon det behhövs kan jag lova...sen skulle du komma förbi en stund med =).ikväll blir det nog lugnt antar jag...nej nu duscha och fixa mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback