ännu en helg

Var hos stefan igår det var jätte mysigt och det var så kul att se att han kom hem hel och ren min älskling....vi myste och åt massa med onyttigheter vilket verkade som ett bra sätt att mysa på tills jag började må illa av socker chok och laktos ont...men det gick vägen endå....var där till nio typ sen gick jag hem genom stan i snöyran och jag som hatar snö måste endå medge att eskilstuna var vackert när det var vintervitt....hem till msn och min grönafinasoffa...gick och lag mig tidigt och sov tio timmar på första natten på hur länge som helst...
idag så vaknade jag vid tio låg och läste nästan till tolv tog det passivt ett bra tag sen kom karin på besök det var trevligt vi snackade skit och bara vaaa....sen skulle jag ha fått lite mer besök men det blev som det blev..jag myste med tusse och läste min bok=).
efter en timmes diskussion med danne om vi skulle äta middag tillsammans eller ej så traskade jag iväg till honom vi skulle genensamt gå till ica och laga söndag middag,men nej ica ghetto var stängt på söndagar så vi köpte pizza istället och det var ju jävla dumt för då blev jag ännu sämmre gah....var där en stund mamma och pappa kom och kika på lägenheten och vid åtta tiden tog jag en promenad hemmåt..ännu en helg har gått och det har varit lugnt skönt...nästa helg är redan planerad till vissd del och veckan med en femdagars träningsvecka samt tre skoldagar med nya kurs står framför mig samt att det ska kladdas mer på min kropp på torsdag:p det kommer att bli bra tror jag...


nej nu the....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback