den elfte januari 2007

japp jag har inte sagt det högt och  jag har inte kollat i min kallender.....jag vet det endå,det känns ihela kroppen...när jag vaknade så visste jag just precis när jag slog upp ögonen och även innan,i natt klockan fyra när jag gick och la mig....jag ville vara vaken så länge som möjligt för jag ville inte somna och behöva vakna upp till denna dag......

jag vet att jag kanske är hemsk,att jag gav upp att jag slängde bort allting och att jag borde ha kämpat mer....att jag kanske var svag att jag borde ha bitit ihopp och fixat detta åt oss....men jag orkade inte,kunde inte....det finns dem som säger att jag inte vill,att jag bara gav upp..men så var det inte jag vet och du vet jag vet att du vet.och att du vet och att jag vet det är det viktigaste....det gör mig så jävla ont att det inte funkade,så jävla ont att det blev såhär....
allt var så enkelt man hade en mening och ett mål vi hade genemsama mål de var höga och det var många...att dela ett liv att dela våran framtid det var vårat mål och jag tror att det var där det gick snett....vi var så jävla samspelta om vad som skulle hände sen sen när vi studerat klart sen när vi gift oss sen sen om tre fyra år...vi levde inte i nuet varken jag eller du....det finns de som säger att jag är elak och hemsk och visst det är jag säkert,du sa igår, du skulle aldrig palla att vara tillsammans med dig själv nej jag vet sa jag,inte du heller...men denhär gången var det inte bara jag det var inte jag som var den elaka den hemska...det var ingen av oss samtidigt som det var vi båda samtidigt..någon stans gick det snett och vi började såra varandra aldrig medvetet men det blev bara värre och värre....
det gör så jävla ont en dag som denna,misslyckandet och tommheten det är det som gör som ondast...att det inte funkade.....men det är bara att ta tag i sig själv och gå vidare...och jag vet att även fast det var jag även fast det var jag som drog igång allt detta så kommer jag alltid att älska dig och alltid att tänka tillbaka på den mesta av vår tid tillsammans med glädje...innan allt belv så hemskt innan vi började sluta bry oss om varandra...jag älskar dig det kommer jag alltid att göra och jag har delat den bästa tiden  i mitt liv med dig...den elfte kommer alltid att vara våran dag och januari våran månad...
jag älskar dig,igår idag och imorgon....

Kommentarer
Postat av: Tove

Stor kram till dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback