den första veckan på det nya året

Jag kan inte sova det är helt otroligt..
helgen har varit bra faktiskt i fredags,hm ja va fan gjorde jag i fredags jo sanna panna pankaka var här och vi myste och kollade på film samt middag hos grannen.
Lördagen : var en mycket händelserik dag på förmiddan eller vid tio så gick marie och jag och tränade sen åkte jag hem och åt frukost och städade lite...på eftermiddan lagades det mat i mitt kök (ja faktiskt det är sant) så snällt jag fick en överaskning sånna gillar jag och nu har jag massa mat, snälla snälla du.
sen åkte jag hem till päronen i slagsta för middag det var smaskit tyckte jag trevligt att träffa dem med. sen gick jag på vad jag trodde var en förfest för min del som sedan skulle sluta med hemgång när de andra drog på krogen. men nej så var icke fallet, stämingen var hög och det var precis som back in the days och jag tänkte va fan hur offta är Jag,tove,anna,hanna & karin- tillsammans precis som då på samma ställe samtidigt....när detta beslut togs så var jag aldeles för många glas vin efter och vi vet ju alla hur det brukar sluta när jag ska kröka,pöka,stöka hinnaikapp alla andra men snabb som jag är så gjorde jag det även denna gång och stämingen var på topp. eve och camilla var glada och söta som alltid så bättre kunde det ju inte bli...helt plötsligt börjar det pipa i min mobil och ja tydligen är det fler människor i denna stad som beslutat sig för att ta tag i sig själva och gå ut på krogen (den egentliga anledningen till det går ju att diskuteras :p ).. Fia & stina kom förbi och skjutsade ner mig på krogen och där stod jag nu i kön med alla andra....hahha lagom sådär nuharjaghunnitikappallaandrafull, in kom vi och mer och dricka blev det massa glada människor var ute och det var så himla kul, jag som hatar att spela om pengar spelade tillochmed hm kan det heta poker??ja ja tror det heter så hihi fast först ville jag inte jag skulle bara stå bredvid och ge tur till den som spelade...  hahhaha ni kan ju gissa hur det gick...hm så när jag hade druckit mig första riktiga GT hannas hemagjorda räknas inte och dansat lite och kindpussat alla som behövde kindpussas så gick jag ut man ska gå när man har som roligast, en taxi resa och en kebabtalrik senare med röd sås och allt,så var kvällen på topp....jag däckade vid fyra och vaknade halv tolv....i min egen säng så det så.- bästa kvällen på såå länge

marie kom förbi vi kollade på film och snacka om ngt som var big in japan....samt en grå tshirt...
vid halv tre gav jag mig iväg för att möta mig grupp och där var jag hela kvällen vi förberdde redovisningen och hade det trevligt så vid tio var jag hemma igen helt död och nedregnad.....det är lite trist visst 20p rikare om några dagar säger man ju inte nej till men jag har verkligen gillat min grupp C5 förut var de fem nu är de bara fyra lite snyggare lite bättre c5=).imorn redovisar vi sista gången tillsammans inför kanske 60 pers och jag vet att det kommer att gå bra jag vet det =).....
nu ligger jag och tusse i sängen vi är bakis och helt döda iaf jag men vi kan inte sova....nu har jag bloggat lite och så så nu ska jag sova.....imorn börjar vi halv åtta och slutar fyra det ska bli kalas=)...


för jag vill knuff,knuff, knuffa dig i sängen....vill du se min fin,fin,fina tatuering??

Kommentarer
Postat av: marie

blackjack skulle jag tippa på igen , men vad vet jag? jo att äter man på sig själv blir man tjock. :) haha grå tshirt. ooooooooo SOPA :P pusss

2007-01-08 @ 09:57:08
Postat av: GT kungen

Jepp det var blackjack... vi måste nog lära den här tjejen spela poker så hon vet skillnaden.. ;)

2007-01-08 @ 23:56:07
Postat av: Josephine

hahhaha ni kan ju alltid försöka,men med rätt metod så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback