fredag kväll

gick kanska bra i skolan fick en bytte rest vi ska fixa i nästa vecka sen är jag helt klar....=)
gick med marie och simmade efter skolan och efter det åt vi lunch hemma hos mig...
erick kom och hämtade upp oss och vi åkte en sväng till glasbanken och sedan hem till honom och fikade med hans snälla mamma och träffade hela hans familj=) snälla och goa är de allihoppa. när jag skulle ta bussen ut till päronen i slagsta så mötte jag hanna och hon sa att jag kunde åka med henne hon skulle med ut till sina föräldrar i slagsta,så jag gick med henne hem och hämtade bilen och sen åkte vi.inte fick vi syn på några vackra grannar heller men men....jag fick iaf grejjerna jag beställde för nästan ett år sen heldiga meg...:P
midda med mamma,pappa och henke det var trevligt som vanligt...åkte med henke och hans kompis mot stan en 18åring med en egen volvo och glashala gator...kan det bli bättre,glassen som dumma dumma jag nyligen ätit höll ju på att komma upp igen om man säger så....MEN det är extremt kul att åka fort fort...jag vet jag borde ta körkort själv så jag kan köra så fort som jag vill=)...
hemma igen vid tio nu busar jag och tusse framför tvn och datorn..snart satc=) marie och jag kom på att vi inte ska gå till gymmet imorn man måste ha en vilo dag en dag iaf...men en promenad blir det iaf i helgen,får se om du vill gå med tror det kan vara bra även för dig.....men men vi får se hur det blir....
finns två röda heta brudar som vill ha med mig på krogen men vette fan hur det blir...dubbla kännslor i min tjugo åriga skepnad....va fan kan ngn bestämma åt mig eller???

nu satc med tusse

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det har vi redan gjort... Hoppas jag.... ush och fy. Hoppas du haft en mysig kväll. Puss

2007-01-13 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback