fredag

kliver upp vid åtta,duchar gör frukost,sätter mig framför bästa vännen "acer" & satc=) lyckan är fullkommlig...iaf såhär på morgonen innan jag hunnit tänka efter.jag har norsk text för skojs skull älskar norska och jag saknar norge som fan...saknar familjen och norge....
skola på morgonen,simma på eftermiddagen sen så vet jag faktiskt inte...får se vad som händer har två förslag hittills eller näe...vi får se vad som händer.. idag är den sista gången jag går till skolan denna termin idag är det slut och jag är klar med allt så jävla skönt vilken kännsla 20p till ida idag....nu har jag 40 sammanlagt...
annars så hoppas jag väl precis som alla andra att idag blir bättre än igår....fan det gör jag verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback