gah...


jag är arg och frustread och uppgiven och trött och kall och varm och illamående och denna dag är bara skit rätt igenom det är inte kul att vara jag,man skördar det man sår och jag börjar bli trött på det nu......jag förstår inte varför jag slår undan benen på mig själv hela jävla tiden spelar ingen roll hur jag gör det börjar bli tröttsamt nu faktiskt...
idag är en skittdag imorgon ska bli en bra dag....

jag är inte den som gråter jag är den som får dig gråta.....


jag blir arg arg arg mest arg är jag på mig själv jag ska hoppa jämfota i min säng och skrika...
jag är uppgiven och trött och om jag sover blir det en bättre dag imorn då??ja det ska jag fan se till...

jag vet inte vad jag ska skriva längre för jag är så arg arg på mig själv..nu ska jag gå och få ut mina agritioner och sen ska jag köpa mig ett liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback