Im good

Har nu deckat i soffan efter att jag duschat och lagat,fläskotlett,cous cous och grönsaker till middag sådär vid halv nio tiden...var på wing chungen, och det var så jävla kul jannette bangade idag och det innebar att det bara var jag och massa massa killar/män,massa två och två övningar det var stenhår och så jävla skönt när jag var klar..stretchade cyklade hem i regnet och jag vette fan om det inte är så att man känner sig som lyckligast när man precis kört ett hårt träningspass och så även efter riktigt bra sex...jo jag tror fasiken det im so good.:p


du och jag det känns bättre nu än nånsin nu är vi verkligen samspelta med vad vi tycker om det mesta..(!)
inget tjaffs inget onödigt strul som bara gör allt värre....utan para plane simpel us lixom.....på vårat sätt våran dumma,komplicerade,okomplicerade,mysiga,härliga bara du och jag som det är...eller inte är snarare.....vi är ngt fast endå inte,och det känns bra det går bra nu...en sak är klar vi är iaf kompisar....gahhh.... skämtosido :p



just josephine
-det går bra nu



ville bara tilllägga att jag inte kan skriva mer nu för mina armar är döda nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback