im hot i know

idag har det varit en bra dag:
sovit dåligt så det blev en lugn morgon
så het lunch..
skola det var ok najs med gruppen
ner på stan en sväng träffade dig fick leka lite hjärtdoktor/hobby psykolog de gick fin fint
hem jouren blev inställd så sanna och jag gick på en power walk efter middan som jag lagade=)

marie och jag pratade om våran storhetstid som sextonåringar och vi kom fram till att den var ball ball ball men nej jag skulle inte palla va där igen :) det överlåter vi till er andra...

man gör misstag och dumma saker och man får sota och man får stå för dem sånt är livet för dig för mig för oss alla....

ibland är man så ledsen att man tror att hjärtat ska spricka men det gör det inte men så är det för mig för dig för oss alla...


annars är det bra med mig faktiskt,pratade lite med mina vänner några av dem i telefon och jag vet att det löser sig jag lovar det gör det=)


för övrigt så ska jag ringa och kolla om ingen vill göra drama serie av mitt liv marie de vore la skojj:p

nej bättre med råg i ryggen än säd i brallan....
om jag var kille skulle jag göra snopp avtryck överallt....
och ta på mig snopp och dra i den och r***a som en tok....
men men jag har så jag klarar mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback