jobba idag=)

Japp de ringde vid åtta idag och berättade att jag ska få jobba så nu ska jag jobba mellan 10-16.15.
då blir jag glad det är lite avsides ända ut i hällby men det ska bli kul där har jag aldrig varit förut (jo givetvis i hällby men inte just där......(har gjort både det ena och det andra i hällby hahha)....) snälla goa du sa att du kunde skjutsa mig dit jätte glad blev jag då då ska du få en stor puss av mig=).
gymmet får doc vänta så jag får gå på lördag istället,lördag förmiddag tänkte jag så blir det mån,ons,tors,fre och lördag...så får idag vara en vilodag från träningen och lördagen får vikas för dettta underbara endamål istället :p...kanske du har lust att följa med och bubbla ngn dag med mig men man vet ju aldrig förns efteråt...
nej strax frulle sen jobba=)



danne flyttar idag så jag ska dit i em och kolla läget....=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback