Lill lördag

Började med att marie och jag gick och simmade,hem igen lunch med dig och din goda soppa=) fick åka bil till skolan lyx var det snälla snälla due=). bok sem gick bra och det var så mycket tack vare all hjälp jag fått av dig igårkväll det var så intressant tyckte jag,du gjorde det intressant. efter skolan gick jag hem och vattnade stefans blommor och jag långde satc boxen,jag är en lyckligare jenta nu det är ju helt klart.
sen mötte jag eric på stan och hans kompis gav oss skjuts hem gullit av han,middag och film med eric som varit borta en hel vecka från mig..jag somnade på hans mage under filmen men så väckte han mig inte,tänkte du behövde sova sa han,bästa bästa kompisen eric,eric och stefan är mina nr,1 boys...
sen kom D förbi och hämtade post vi drack the och snackade en massa,like back in the days.
det snö/regnar järnet ute och det suger elefan balle....fan fan fan.
imorn är det gym,plugga och lunch som gäller....
stefan hörde av sig idag de har de så bra då blir jag glad...
nej nu msn....och satc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback