lördag morgon

detta betyder för mig idag att jag har en träningsfri dag och det är skönt faktiskt,då får kroppen vila lite det kan den behöva. en skön natts sömn med några avbrott men de gjorde mig inte ett dugg,stefan ringde när de stod och väntade på bagaget och så fick jag ett sms när han kom hem,nu är han hemma jag ska dit och pussas snart...jag var på safiren igår och köpte,cola,fanta,frallor,kanelbullar och 2 påsar ostbågar som jag lufftade åt honom,anledningen till att jag köpte två påsar var för att jag vill att det ska finnas ngra kvar när jag kommer dit:p har tränat varje dag i hela veckan så nu kan även jag få äta osbågar tycker jag..en anna sak jag upptäkt är att min mage är extremt kännslig för fet mat typ mcd osv..var där igår med danne och käkade el maco och fan vad illa jag mådde sen :/.igår kväll så var marcus här vi kollade på rocky och snackade skit inget mf här inte hahha undrar om ngn listar ut vad det betyder gahh måste säga till stefan....försökte få en frukost date men nej då danne skulle sova och sura i fred där borta i ghettot...så jag och tusse tar det lugnt och lyssnar på rhcp och tänker på våran militär eric:). så på dagens shema står leka med stefan all day long....skulle va njas att ge dig en puss med men jag tänker att näe inte idag.....tusse har spillt ut min fläder saft:/ mammas goda flädersaft som påminner mig om slagsta och sommar och min födelsedag och nej ingen får trakasera mig för det inte ens du:P... nej snart ska jag traska mot stefan a sköldmo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback